lördag 26 maj 2007

Rapport från en träning.

Var? Tanto.
När? Fredag 14:30.
Villka tränade? The Ubiquitous + Äldste brodern Yngwe, Viktor, Simon Dahlberg.
Hur många kom? 11 pers.
Vad tränade man på? Crossbollar och tvåmålsspel.
Var va Hampus? Han som alltid kommer på träningarna var denna gång i Paris.
Vem fick träna med Anders? Lagets stjärna tränade med Viktor.
Vem gjorde snyggaste målet? Alex, skott via bortre stolpen efter en rush på kanten.
Hände något extra roligt? Simon Rose såg pigg ut efter en längre tids sjukdom.
Vad fattades? Mer folk på träningen! Var håller alla hus egentligen?

7 kommentarer:

Macke sa...

Fan jag sviker inte äns laget när jag egentligen ska umgås med min flickvän, cred till mig!!!

A. Beckenbauer sa...

jag känner mig hedrad och vill tacka akademin och mina föräldrar etc..

och maksim, hur kommer det sig att du EGENTLIGEN ska umgås med din flickvän på vår träningstid?... men jag ger dig cred iaf.

//anders

Macke sa...

>_>

<_<


Vad är din gmail Anders?

A. Beckenbauer sa...

förstod inte de där avancerade tecknen, men hur som helst, anders.diedrichs@gmail.com

Macke sa...

jaha men vart var du på träningarna tidigare?!

SMOOTH KID sa...

Kan säga att jag skippade träningen pga. sjukdom, sippar sizzurp dagarna genom nuförtiden och kommer antagligen inte kunna spela matchen imorgon heller.

Anonym sa...

Jag valde att vila pga jobb på kvällen, när det gäller matchen ikväll, hur ligger det till med folk?