måndag 11 juni 2007

Kom igen grabbar.

Den här vinner vi.

6 kommentarer:

A. Beckenbauer sa...

haha, du behövde en egen? det krävs fan ett mål från dig idag för att kompensera för ditt storhetsvansinne!

Macke sa...

Hampus kan du svara när man ringer din APA!

Vilka av er kommer till matchen?

Just nu ser det ut så här:
Alex
Anders
Axel
Frej
Henke
Jasch
Maksim
Martin S
Patryk
Simon

Olov?
Hampus?
Frej (yngre)?
Rusty?
Viktor?
LAGE????

Palmeros sa...

Maksim... Fan vad desperat du låter när du skriver mitt namn med stora bokstäver och fyra frågetecken. Skulle du verkligen sakna mig så mycket om jag inte kunde komma, eller tänker du på lagets bästa? (det första ellerhur?)

daMASKKK sa...

Ja men Anders - jag gjorde ju ett också, intesant?

daMASKKK sa...

Förresten Macke - jag trodde att det var Alex, hade jag vetat att det var du är det klart att jag hade svarat.

Greken sa...

Haha inte sant. Du svarar alltid när jag ringer. Om du inte spelar trumpet förstås.