söndag 3 juni 2007

Lämna in era tröjor för tryckning!

Nu har tröjtryckandet kört igång på riktigt; själv hade man ju en fräsch nytryckt tröja redan förra matchen. Tryckeriet (jag) har dock bara fått in 7 tröjor (varav två är mina egna) och behöver därför snarast få in övriga!

Därför vill jag ha in dem imorgon eller absolut senast nästa match (som är den sista innan sommaren). Det vore ju trevligt om vi iaf kunde ställa upp en startelva imorgon där alla bar likadana tröjor! Om det ska ske krävs det att minst 4 personer lämnar in tröjor till mig under dagen imorgon (dvs. folk som går på Södra).

DET SKA TOTALT FINNNAS 18 TRÖJOR!! Dessutom har jag lagt till en, och Rusty sa att han hade några egna (sno från honom, ni som tappat bort era). Olov ska dessutom sitta på två stycken så han får se till att dyka upp med dem. Jag kommer inte spara tryck-mallen över sommaren så ska tröjan bli tryckt så har man t.o.m. nästa måndag på sig att lämna in den!!

Ses imorgon!

4 kommentarer:

A. Beckenbauer sa...

jag har ingen egen, hur köpte ni dom? om någon har en L/XL över så kan jag ju lägga vantarna på den kanske

Macke sa...

Tror inte du behöver XL med tanke på att resten av laget får plats i Small (hela laget samtidigt!!). Medium skulle jag tro passar dig utmärkt =)

Det är svinbilliga Stadium-tröjor; tre stycken för hundra. Vi har fått in lite pengar till laget så vi kan nog köpa några stycken till. Vi är ju trots allt 23 personer i laget och alla bör ha en egen.

Greken sa...

"Vi har fått in lite pengar" haha jag ska mjölka skiten år kåren moahahaha. Ville bara säga att Olov strular med sina tröjor. Tror han ska ha dem som segel på en båt lr nåt. Ska försöka lösa det dock...

Anonym sa...

Det är sant det där med storleken - jag brukar spela i medium, men om man inte ska tälta fungerar en small alldeles utmärkt. Förresten har jag lämnat in min tröja för tryckning nu, bara så att du vet macke...